Friday 4 March 2011

tiring FRIDAY !

hello friday !! this is the first time to see you in MARCH ~!! today my class started with islamic studies..one of my university's subject...WAJIB ambil !! hurm..masuk je kelas my ustaz started written on the white board...QUIZ 5 ! Oh My Prada !!! i really hate QUIZ !! tapi yang best nyer quiz for today is...my 6pack ustaz bagi bukak buku sambil jawab quiz...ape lagi,SALIN je la semua jawapan...hahahaha (ketawa keseorangan dalam nada KEJAHATAN )...okey...done with islamic studies with the CHEATING quiz by ours in the class...sesudah je ustaz 'get out' from the class...ape lagi...time for FUN with others!! CAMERA time !!!!hahahaha.....ni you all kena tahu pasal i...i nie GILER snap picture okey !!! almost all  my classmate have my picture in their handphone..and DILARANG SAMA SEKALI TO DELETED THAT PIC ! *giler kuasa abis !!!okey...back to the story...we all ape lagi....snap la...yang penting....i tak jadi PHOTOGRAPHER okey...almost the picture have my picture..hahahaha...DIVA giler !!! syok + happening bergambar with my FABULOUS group...waniey, nana,ina,farah D,farah A.. amin..and hajar !! memang havoc +gamat la kelas kiteorang wat !!! hahaha....best moment on friday with FABULOUS group !! 


*saya suka ini !!


*nak ke kenduri kawin ke ni ?


*hahaha..smile !


*line up ikot KETINGGIAN>>>wani..sorry !!


*friends !


*tomey nyer...AKU !


*hahahhahaha :P


No comments:

Post a Comment